Škoda Fabia R5

Nový soutěžní speciál značky ŠKODA
je po technické stránce dosavadním vrcholem vývoje.

Podle předpisů FIA je vůz ŠKODA Fabia R5 vybaven turbomotorem 1,6 litru. Kromě toho má nové auto s pohonem všech kol sekvenční pětistupňovou převodovku a vzpěry McPherson.

Minimální hmotnost odpovídá předpisům a činí 1 230 kg. Do přesného nastavení a optimální souhry vysoce moderních součástí investoval tým ŠKODA Motorsport od spuštění projektu 15 měsíců intenzivní vývojářské práce.

Vůz

základna auta ŠKODA Fabia 3. generace
délka 3 994 mm
max. šířka 1 820 mm
min. váha 1 230 kg
karoserie upravená pro 4x4
bezpečnostní klec  

Motor

přeplňovaný 4-válec 1 620 cm3
přímé vstřikování  
max. výkon 205 kW
max. točivý moment 420 Nm

Hnací ústrojí

4x4  
5ti stupňová převodovka  
manuální sekvenční řazení  
mechanické diferenciály (přední a zadní)  

Odpružení

náprava McPherson přední a zadní
brzdové kotouče asfalt Ø 355 mm / šírka 32 mm
  šotolina Ø 300 mm /šířka 32 mm

Elektronika

pouze senzory řízení motoru  

Palivový systém

speciální palivová nádrž objem 82.5 l
spotřeba 0.6 l/km SS

Ráfky

asfalt 8‘x18‘ – min. váha 8.9 kg
šotolina 7‘x15‘ – min. váha 8.6 kg

Pneumatiky

Pirelli

Nahoru